Tiedostojen yhdistäminen

Toisinaan on tarpeen yhdistää tiedostoja käännettävän tekstimäärän analysoimiseksi, julkaistavan asiakirjan taittamiseksi tai käännösmuistin luomiseksi. Jos haluat yhdistää Word-tiedostoja, toimi seuraavasti Word 2007:ssä:

  1. Luo uusi asiakirja.
  2. Napsauta Lisää-välilehden Teksti-osan Objekti-kohdan vieressä olevaa nuolta.
  3. Valitse Teksti tiedostosta ja sitten yhdistettävät tiedostot (docx, doc, rtf, html, txt).

Jos haluat yhdistää Excel-tiedostoja, muunna ne ensin CSV-tekstitiedostoiksi. Yhdistä sitten CSV-tiedostot jollain tekstitiedostojen yhdistämistyökalulla, kuten TXTcollectorilla. Tämän jälkeen voit avata yhdistetyn CSV-tiedoston Excelissä.

Twins File Merger -sovelluksella (ilmainen: lisenssin nimi "Twins Software", lisenssikoodi "hbs{Shdp0zxcqwt6a@=#BWnYpl5mop!2&dp0coew$wpm1$tpae") voi yhdistää MP3-, MPEG-, teksti-, CSV- ja Word-tiedostoja.